Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Organiseren jullie ook kinderfeestjes?
Helaas niet, wij hebben een 'speeltuin voor volwassenen'.

Kan ik bij De Tuinderij ook zomaar een 'bakkie' komen doen?
Helaas, wij zijn alleen voor besloten reserveringen geopend en dus niet voor passanten. Uiteraard kunt u wel komen kijken in ons museum (geen entree).

Wat is er zoal te doen voor de aanwezige kinderen?
De spelen op 'De Wurft' & de 'Speeltuin', met springkussen, bouwblokken, glijbaan, klimrek etc. Alles indoor!

Is ‘De Tuinderij’ met het openbaar vervoer bereikbaar?
Het dichtstbijzijnde busstation is in Schipluiden, op 1,5 km loopafstand.

Is er voldoende (gratis) parkeergelegenheid?
Iedereen kan op ons parkeerterrein voor de deur gratis parkeren (bussen ook).

Is ‘De Tuinderij’ rolstoeltoegankelijk?
Ja, men kan overal komen met een rolstoel. Tevens beschikken we over 4 parkeerplaatsen voor invaliden & een invalidentoilet.

We willen graag een filmpje en foto’s laten zien, kan dat bij jullie?
Ja, wij hebben een rijdende TV-kar (65 inch.) die u kunt huren. In ‘De Tuinderij & De Breedkapper’ hangt tevens een vaste beamer + scherm + audio. Kabels hebben wij, laptop wel zelf meenemen.

Kan ik het museum bezoeken?
Het gehele bedrijf is één groot museum en u kunt altijd een rondje lopen om alle oude brommers en tuinbouwwerktuigen te bezichtigen.

Moeten we zelf voor muziek zorgen?
Nee, wij draaien gezellige jaren 60 & 70 muziek op de achtergrond die hier helemaal bij de sfeer past (we kunnen switchen naar andere genres op aanvraag).

Kan ik jaarrond bij jullie terecht?
Jazeker, we zijn jaarrond geopend en ook de activiteitenkas is verwarmd. We zijn van 10:00 - 22:00 uur open voor reserveringen.

Ik wil mijn hond meenemen, mag dat?
Wij laten alléén blindengeleidehonden toe. Helaas niet uw huisdier.

Hebben jullie een kolf ruimte o.i.d.?
Jazeker. We hebben een kinderkamer in stijl, incl. ledikant.

 

 

Reserveringen

Kan ik een optie nemen en hoe lang is deze geldig?
U kunt bij ons op 1 datum een optie nemen die 10 dagen geldig is.

Komt een optie automatisch te vervallen na deze 10 dagen?
Nee, dus wij stellen het zeer op prijs als u binnen deze termijn iets laat weten.

Ik ben met minder dan 20 volwassenen, wat is er mogelijk?
Wij richten ons op grotere groepen. Het boeken van een Kever Tour kan vanaf minimaal 4 Kevers.

Hoe zit het met het aantal personen dat ik opgeef?
Bij bevestiging van uw reservering geeft u een aantal personen op, wat leidend (en dus bindend) is. Van dit aantal kunt u (tot uiterlijk 10 dagen voor aanvang) maximaal 20% annuleren. Bekijk hier onze voorwaarden.

Kan ik bij jullie ook een annuleringsverzekering afsluiten?
Ja, alléén op het moment van reserveren kunt u deze afsluiten. De premie hiervan bedraagt 10% van de reserveringswaarde. Bij annulering bent u alleen deze 10%* verschuldigd. *Let op: indien annulering binnen 3 dagen voor aanvang reservering plaatsvindt, wordt 50% van de reserveringswaarde in rekening gebracht i.v.m. diverse gemaakte kosten.

 

Catering

Wat is het minimum aantal volwassenen voor een buffet?
25 personen, bij een kleiner aantal is de rekening voor 25 personen.

Kunnen jullie ook glutenvrij/lactosevrij/vegetarisch/halal-gerechten verzorgen?
Jazeker, alle allergenen wensen & dieetwensen kunt u tot uiterlijk 10 dagen van tevoren aan ons doorgeven. Onze cateraars zorgen voor gepaste gerechten.

Wanneer moet ik het definitieve aantal personen doorgeven?
Uiterlijk 10 dagen voor aanvang, dit aantal wordt in rekening gebracht.

Wat kost een buffet?
Voor prijzen over de buffetten en drankassortimenten kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen, dan staan we u graag te woord. Iedere reservering is bij ons namelijk ‘Uniek’!

Activiteiten / Tours

Kan ik in de winter ook een Solex/Kever/E-Kickbike Tour maken?
Geen probleem, alleen niet bij gladheid. In onze ruime garderobe hebben we tal van lange leren jassen, mutsen, shawls en handschoenen tegen de kou. Ook bij onweer cancelen wij de tour.

Moet ik oude kleding aan als ik bij jullie activiteiten kom doen?
Nee, echter is het wel verstandig om vrijetijdskleding te dragen en uw naaldhakken thuis te laten.

Wat doen jullie als het regent op de dag van de reservering?
Bidden dat het overwaait... verder proberen we het programma zoveel mogelijk op het weer aan te passen. Bij een stortbui wachten we met vertrek, doen we (in overleg) 1 lange stop of schuilen we onder een tunnel. Wij zijn niet bang voor regen en met lange leren jassen, pothelmpjes én regenbroeken valt het allemaal mee. Ten slotte zijn we ook niet van suiker.

Staat uw vraag er niet bij? Wij helpen u graag!

Neem contact met ons op