Veelgestelde vragen

Algemene vragen

Kan ik bij De Tuinderij ook zomaar een 'bakkie' komen doen?
Helaas, wij zijn alleen voor besloten uitjes op reservering geopend en dus niet voor passanten. Uiteraard kunt u wel komen kijken.

Wat is er zoal te doen voor de aanwezige kinderen?
De spelen op ‘De Wurft’.

Is ‘De Tuinderij’ met het openbaar vervoer bereikbaar?
Het dichtstbijzijnde busstation is in Schipluiden, op 1,5 km loopafstand.

Is er voldoende (gratis) parkeergelegenheid?
Iedereen kan op ons parkeerterrein voor de deur gratis parkeren (bussen ook).

Is ‘De Tuinderij’ rolstoeltoegankelijk?
Ja, men kan overal komen met een rolstoel. Tevens beschikken we over 4 parkeerplaatsen voor invaliden & een invalidentoilet.

We willen graag een filmpje en foto’s laten zien, kan dat bij jullie?
Ja, wij hebben een rijdende televisiekar die u kunt ‘huren’. In ‘De Tuinderij’ hangt tevens een vaste beamer + scherm. Kabels hebben wij, laptop wel zelf meenemen.

Ik wil mijn hond meenemen, mag dat?
Wij laten alléén blindengeleidehonden toe, maar helaas niet uw huisdier.

Reserveringen

Kan ik een optie nemen en hoe lang is deze geldig?
U kunt bij ons op 1 datum een optie nemen die 10 dagen geldig is.

Komt een optie automatisch te vervallen na deze 10 dagen?
Nee, maar wij stellen het zeer op prijs als u binnen deze termijn iets laat weten.

Ik ben met minder dan 10 volwassenen, wat is er mogelijk?
Kever Tour/Solex Tour/Big Daddy Tour

Hoe zit het met het aantal personen dat ik opgeef?
Bij bevestiging van uw reservering geeft u een aantal personen op, wat leidend (en dus bindend) is. Van dit aantal kunt u (tot uiterlijk 1 week voor aanvang) maximaal 20% annuleren. Download hier onze voorwaarden.

 

Catering

Wat is het minimum aantal volwassenen voor een buffet?
10 personen, als u met minder bent geldt de rekening voor 10 personen.

Kunnen jullie ook glutenvrije/lactosevrije/vegetarische/halal-gerechten verzorgen?
Jazeker, alle allergenen wensen & dieetwensen kunt u tot uiterlijk 7 dagen van tevoren aan ons doorgeven. Onze cateraars zorgen voor aangepaste gerechten.

Wanneer moet ik het definitieve aantal personen doorgeven?
Uiterlijk 7 dagen voor aanvang, dit wordt ook doorberekend op de factuur.

Wat kost een buffet?
Voor prijzen over de buffetten en drankassortimenten kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen, dan staan we u graag te woord.

Activiteiten / Tours

Kan ik in de winter ook een Solex/Kever/Big Daddy-Tour maken?
Geen probleem, alleen niet bij gladheid. In onze ruime garderobe hebben we tal van lange leren jassen, mutsen, shawls en handschoenen tegen de kou.

Moet ik oude kleding aan als ik bij jullie activiteiten kom doen?
Nee, echter is het wel verstandig om vrijetijdskleding te dragen en uw naaldhakken thuis te laten.

 

Wat doen jullie als het regent op de dag van de reservering?
Bidden dat het overwaait... verder proberen we het programma zoveel mogelijk op het weer aan te passen. Bij een stortbui wachten we met vertrek, doen we (in overleg) 1 lange stop of schuilen we onder een tunnel. Wij zijn niet bang voor regen en met lange leren jassen, pothelmpjes én regenbroeken valt het allemaal mee. Ten slotte zijn we ook niet van suiker.

 

Staat uw vraag er niet bij? Wij helpen u graag!

Neem contact met ons op!