De Tuinderij

Wij beschikken over een telefoon 015 380 15 80

Veelgestelde vragen

"Algemene vragen waar U mogelijk hier uw antwoord op kan vinden"

Algemene vragen

Wat is er zoal te doen voor de kinderen?
De spelen op ‘De Wurft’, het springkussen én de trampoline in de kas.

Is ‘De Tuinderij’ met het openbaar vervoer bereikbaar?
Het dichtstbijzijnde busstation is in Schipluiden, op 1,5 km loopafstand.

Is er voldoende (gratis) parkeergelegenheid?
Ja, iedereen kan op ons grote parkeerterrein (voor de deur) gratis parkeren. (ook bussen)

Is ‘De Tuinderij’ rolstoeltoegankelijk?
Ja, men kan overal komen met een rolstoel. Tevens beschikken we over 4 parkeerplaatsen voor invaliden & een invalidentoilet.

Er is een baby bij die tijdens het feest ergens wilt slapen, kan dat?
Ja, we hebben een babyroom waar een baby kan slapen. (Stopcontact aanwezig)

Kan ik jaarrond bij jullie terecht?
Jazeker, we zijn het hele jaar geopend en het bedrijf inclusief activiteitenkas is geheel verwarmd.

Kan ik tijdens een feestje het museum bezoeken?
Ja, het gehele bedrijf is één groot museum en u kunt altijd een rondje lopen om alle oude brommers en landbouwwerktuigen te bezichtigen.

Moeten we zelf voor muziek zorgen als we een feestje bij jullie geven?
Nee, wij draaien gezellige jaren ’60 & ’70 muziek op de achtergrond die hier helemaal bij de sfeer past!

We willen graag een filmpje en foto’s laten zien, kan dat bij jullie?
Ja, wij hebben een rijdende televisie die u kunt huren voor uw feestje. U hoeft alleen nog maar uw eigen laptop mee te nemen.

Reserveringen / opties

Kan ik een optie nemen en hoe lang is deze geldig?
U kunt bij ons op 1 datum een optie nemen die 10 dagen geldig is.

Komt een optie automatisch te vervallen na deze 10 dagen?
Nee, maar wij stellen het zeer op prijs als u binnen deze termijn iets laat weten.

Ik ben met minder dan 10 personen, wat is er mogelijk?
Kever Tour / Solex Tour door het Westland of de Rock ’N Roll Escape.

Catering

Wat is het minimum aantal volwassenen voor een buffet?
15 personen, als u met minder bent geldt de rekening voor 15 personen.

Kunnen jullie ook glutenvrije/lactosevrije/vegetarische/halal-gerechten verzorgen?
Ja zeker, de allergenen wensen & dieetwensen kunt u tot uiterlijk 5 dagen van tevoren aan ons doorgeven.

Wanneer moet ik het definitieve aantal personen doorgeven?
Uiterlijk 5 dagen voor aanvang, dit wordt ook doorberekend op de factuur.

Wat kost een buffet of feestje bij jullie?
Voor prijzen over de buffetten en drankassortimenten kunt u telefonisch of via e-mail contact met ons opnemen, dan staan we u graag te woord. Ieder feestje is bij ons namelijk ‘Uniek’!

Activiteiten

Wat is het minimum aantal volwassenen voor een activiteiten-arrangement?
10 personen, als u met minder bent geldt de rekening voor 10 personen.

Wat kost een activiteiten-arrangement bij jullie?
De prijzen van een activiteiten-arrangement vind u op de andere pagina onder ‘activiteiten’.

Kan ik in de winter ook een Solex Tour maken?
Geen probleem, wij rijden het hele jaar door. In onze ruime garderobe hebben we tal van lange leren jassen, mutsen, pothelmen, shawls en handschoenen! Alleen bij sneeuw en gladheid rijden we niet.

Moet ik oude kleding aan als ik bij jullie activiteiten of een Solex Tour kom doen?
Nee, echter is het wel verstandig om vrijetijdskleding te dragen en uw naaldhakken thuis te laten.

'Ik wilde jullie nog even bedanken voor de goede service en topdag die we hebben gehad! Net nog even zitten nagenieten met alle collega’s en iedereen sprak vol lof, dus die credits gaan zeker naar jullie! ;-)'27/05/2016 - Business People - bedrijfsuitje
Meer referenties